czwartek, 28 marca 2013

Czwartek...

Cześć!
Dzisiaj miałam pracowity dzień!:o Od rana ciągle byłam w biegu... robiłam zakupy przedświąteczne, a wszędzie kolejki. Pomyłam drzwi, wyprasowałam zasłony, pomogłam przy obiadku i jest ok. :)
Cieszę się, że dzisiaj temperatura wynosi ok. 4 stopni. W końcu jakieś ocieplenie... trochę słońca było, więc tragedii nie ma. :) słucham właśnie Sóley - "Pretty face". <3 ogólnie uwielbiam jej piosenki. 
Kupiłam "Claudię" i "Glamour". W "Claudii" pierwszy raz jest tyle artykułów, które mnie na prawdę zainteresowały.:) a w "Glamour" jak zwykle połowa to zdjęcia i połowa to same artykuły, które mnie nie interesują. Znowu się zawiodłam. :c Plusem jest to, że są kupony rabatowe! :) i to dużo ich jest...

trochę jakość się popsuła... :c ale lubię to zdjęcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz