piątek, 29 marca 2013

Piątek.

Dobry wieczór!
Jestem mega zmęczona, chociaż wstałam dzisiaj bardzo późno, aż się zdziwiłam. :o (około 11. :D) znowu poszłam na zakupy, tym razem z mamą. ;) jestem bardzo zadowolona, bo kupiła mi dzisiaj parę dobrych rzeczy. :D 
Odchudzanie odchudzaniem, ale są święta i trzeba uzupełnić zapasy! ;D a więc... 

 moja miłość ! <3
 mniam
 sorki za tą cenę, ale nie miałam czasu odklejać. :) lubię takie zapachy do szafy!:D
 orbit+zawieszki=<3
 coś co dobre i zdrowe! 
 Idealne do kanapek, a przede wszystkim pełne witamin!

 wiosna...


no i na koniec słit focia w szybce. 

a więc dobranoc! :)

2 komentarze:

  1. gdzie kupiłaś orbit z zawieszkami? ;o i do tego jeszcze 39 gum w paczce :3 ja nigdzie nie widziałam, a też bym sobie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tutaj na miejscu.:D ja tylko w 2 sklepach widziałam, ale w tym jednym był największy wybór! :)
      może będą w biedronce, bo kiedyś były. ;)

      Usuń