wtorek, 2 kwietnia 2013

i po świętach...

Hej!
Nie miałam w ogólne czasu tutaj zajrzeć i zostać na dłużej. W sumie jestem tutaj tylko na chwilę. Święta jak zawsze minęły bardzo szybko! :o wczoraj odwiedziłam jedną babcię, potem drugą i dziadziusia! ;) rzadko do nich jeżdżę, ze względu na brak czasu. W tym roku nie robiłam żadnych zdjęć u babci, ale zrobiłam w domu. :) Jak nigdy w te święta było baaaaaardzo dużo słodyczy, które mi jeszcze zostały! :o zawsze jest dużo smakołyków, ale tym razem było i jest ich o wiele więcej! W Chorzewie u moich dziadków było sporo gości. Moi kuzyni, kuzynki z dziećmi. Zazwyczaj w Boże Narodzenie czy Wielkanoc wszyscy się zbierają, ale wczoraj nie było wszystkich. Wczoraj odwiedziłam także moje pieski! Wieczorem obejrzałam "Tristana i Izoldę". Piękny film! Oczywiście popłakałam się, jak to ja... Dla kogoś kto lubi melodramaty polecam ten film! ;) jest cudowny. Jak zawsze przywieźliśmy im coś dobrego! :) Dzisiaj musiałam już ogarnąć historię, bo jutro mam kartkówkę z 3 tematów! -,- i do tego fizyka, jak ja jej nie cierpię... No ale nic... trzeba się pouczyć. :>










a było tego więcej.:D


słodzizna totalna, ale jakoś trzeba to zjeść!:D

* * *
miłego popołudnia życzę!:)

4 komentarze:

  1. u mnie też było duuużo słodyczy, więc postanowiłam sobie trochę przez święta odpuścić dietę xD
    +też mam takie jajeczka jak tam na zdj. na talerzyku xD te duże najlepsze % :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha:D
      taaaa, ty pijaku, ja tam grzeczna byłam. :3

      Usuń
    2. heh, ja pijak? gdzie tam :P
      zjadłam sobie może ze 2 czy 3 dopóki mama nie zaczęła podejrzewać kto je zjada :D

      Usuń