sobota, 6 kwietnia 2013

Sobotaa.



Cześć!
Dzisiaj cały dzień miałam wypełniony różnymi rzeczami... Wstałam w sumie nie za wcześnie, ani nie za późno, bo ok. 9.30. Na 11 poszłam na spotkanie do bierzmowania, później przyszłam, zjadłam coś i zabrałam się za sprzątanie swojego pokoju. Potem czekało mnie zmywanie, ogarnięcie łazienki i dopiero teraz usiadłam przy monitorze... -,- Dowiedziałam się jeszcze, że na poniedziałek mam referat z wosu... po prostu świetnie! Nie chce mi się go pisać, ale muszę dzisiaj, bo jutro zostanie mi do zrobienia jeszcze więcej... Przyszły tydzień zapowiada się beznadziejnie... Mnóstwo kartkówek, sprawdzianów... -,- aż mi się odechciewa życia... Na dodatek czeka mnie projekt szkolny, który powinnam już robić z dziewczynami, ale nie mamy  nawet kiedy się spotkać, bo jak jednej pasuje, to drugiej nie... Ale tak o zawsze jest. Muszę się sprężać i napisać szybko ten referat, a później może film...




żeby było wiosennie chociaż na blogspocie... :)

* * *
miłego wieczoru! ;)

2 komentarze:

  1. oj tak niech tutaj chociaż bedzie ładnie i wiosnnie :*
    Śliczne te zdjęcia :* Zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło jest zobaczyć wiosnę chociaż na zdjeciach :) dziękuję za obserwację i sama dodaję się do GFC u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń