wtorek, 16 kwietnia 2013

Słońceeee!

Siema!
Niedawno wróciłam ze szkoły i jestem mega padnięta. Niby tylko 5 lekcji... W końcu zrobiło się bardzo ciepło i słońce mocno grzeje! To coś, na co wszyscy od dawna czekali! :) W przyszłym tygodniu 3 dni wolne i bardzo mnie to cieszy z mojego punktu widzenia! :D Ogólnie ten tydzień zapowiadał się nieciekawie, ale nie jest jednak tak źle, jak miały być. Dzisiaj miałam na 9.35, więc się wyspałam o dziwo. :D Gorzej będzie w czwartek, sprawdzian z maty, biolii + kartkówka z niemca! :( najgorzej z biolii...
Jeśli chodzi o zdjęcia, na razie zasypuję was starociami, ale myślę, że niedługo się to zmieni! :)
 Bajka. :)

 uwielbiam to zdjęcie-bardzo mi się kojarzy z wakacjami!

i to też jedno z moich nielubionych!

* * *
a więc miłego popołudnia! ;)

2 komentarze: