sobota, 22 czerwca 2013

rodzinnie!

Dzisiaj pogoda dopisała, miły, przyjemny i co najważniejsze o wiele chłodniejszy dzień! :) Byłam w Chorzewie u babci i dziadziusia, byli później tez inni... wujkowie, ciocie, kuzynka... jak to rodzinny zjazd... :) dotleniłam się dzisiaj wystarczająco i jestem lekko śpiąca, ale co tam:D muszę się pochwalić, bo prawdopodobnie w poniedziałek przyjdzie nowe cacko! :3 obiektyw 18-200, co prawda chciałam stałkę 50/1.8 ale rodzice zadecydowali, ze na razie taki, żeby się sprawdził na wyjeździe wakacyjnym. :) bo niby po co prać 2 obiektywy, skoro można mieć 2 w 1? ;) w sumie racja. :D zaraz chyba obejrzę sobie kolejny odcinek "Słodkich kłamstewek". :)


już niedługo! :)))))

miłego sobotniego wieczoru życzę! :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie rodzinne wyjazdy i wieczory ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja planuję w tym roku nad morze pojechać ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń