poniedziałek, 22 lipca 2013

Tunezja part 1!

Siemanko!

Wczoraj wróciłam z udanego wyjazdu do znajomych do Raciborza. :) bardzo ładne miasto i cudowna cicha okolica.;) zapewne jutro albo w środę dodam coś z weekendu ale teraz dodam zdjęcia jeszcze z Tunezji, bo dopiero teraz udało mi się je ogarnąć (ponad 3 tysiaki jak wspominałam) :D ale oczywiście wybiorę tylko niektóre. ;)

 buciki <3
 zaraz po przylocie - droga z lotniska do hotelu :)))




 żałuję, że nie poszłam...
 plażowe kosze na śmieci:D


 widoczki z balkoniku :)
 <3






 samojebki nie mogło zabraknąć!:D +mój duży nos.. :C
 wstaje nowy dzień
 Tunezyjskie koloseum. :>






 bardzo wiało!:D






 miejsce w którym są ciągle przypływy i odpływy, akurat był odpływ! :)








 tak właśnie wyglądała ich praca.... :)




w wiosce.







wchód słońca na pustyni na który czekaliśmy!!!! :)



słone jeziora




pamiątek nie brakuje ;>



 przez okno, więc słaba jakość...:c

 no i największa atrakcja dnia: jazda "jeepami" przez pustynię! :) + fragment zajdy był prze trasę dawnego PARYŻ 'DAKAR' ! :)




 makiety ze STAR WARSÓW! ♥♥♥







 z Fenekiem! ♥♥♥♥














wytwórnia dywanów robionych ręcznie i praca bardzo pracochłonna!  (bardzo drogie są:C)





 meczet






kiciuś! :)

5 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) zazdroszczę wyjazdu ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. amazing pics! want to go there too
    http://differentcands.blogspot.kr/2013/07/back-from-vacation-and-choies-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia! :)

    cheeryll.blogspot.com | zapraszam! obserwujemy? odp. u mnie, proszę :3

    OdpowiedzUsuń